luni, 24 martie 2014

Am invatat

...Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca . Tot ce poti sa faci este sa iubesti . Restul e     tacere...
...Am invatat ca , indiferent cat de mult imi pasa , primesc de la oameni nepasarea...
...Am invatat ca este nevoie de ani pentru a construi increderea si doar cateva secunde pentru a o distruge...
...Am invatat ca , uneori , atunci cand sunt suparat am tot dreptul sa fiu suparat...
...Am invatat ca , doar pentru ca cineva nu te iubeste asa cum ai vrea tu , nu inseamna ca nu te         iubeste cu toata fiinta...
...Am invatat ca familia ta nu va fi mereu acolo , pentru tine...
...Am invatat ca , indiferent cat de bun iti este un prieten , tot iti va face rau la un moment dat...
...Am invatat ca nu conteaza cat de rupta iti este inima , lumea nu se va opri pentru durerea ta...
...Am invatat ca , desi doi oameni se uita exact la acelasi lucru , pot vedea ceva total diferit...
...Am invatat ca viata ta poate fi schimbata in cateva minute de catre oameni care nici macar nu te     cunosc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu