joi, 27 martie 2014

Excursia

 Toate faptele si personajele de mai jos sunt reale...Orice asemanare cu imaginatia este pur intamplatoare...Agentia de turism organizatoare a tinut sa ramana anonima...Eu nu am tinut si tot am ramas anonim o viata intreaga . 
 M-am hotarat intr-o dimineata in timp ce citeam o carte de calatorie plina de suspans-Mersul Trenurilor . Cu jaluzelele trase , sorbeam fiecare cuvant de pe ruta Orodel - Apele Vii , personalul de 9 . Cand am ajuns (cu intarziere) la Livezeni , nu am mai suportat tensiunea si am coborat...cu picioarele pe pamantul camerei mele . Asa pofta mi se facuse de o excursie ca as fi mancat si resturile de Pedigree ale catelusului meu...Noroc ca nu am caine...
...Aventurier din fire , am pus mana pe telefon..."Alo , alo...dati-mi va rog aeroportul...cat ?...20 de miliarde...ati innebunit ?...nu , nu vreau sa-l cumpar...dati-mi legatura cu aeroportul...alo , alo...aeroportul ?...nu sunteti aeroportul ?...aaa...sunteti centralista...duduie , dati-mi si mie la raionul de excursii...daca aveti si excursii second , folosite de altii , nu ma deranjeaza"...
  Si asa , iata-ma asteptand avionul care o sa ma duca in prima mea excursie...Intreb la ce ora e plecarea...Mi se spune sa astept zece minute , timp in care dorm cateva ore sub un geamantan...Ma trezesc brusc...Cechinuuuuu , cechinuuuuuu...Alerg repede in fata , femeile vin dupa mine , barbatii vin dupa femei , copiii vin si ei-cand te astepti mai putin...
  Cand ajungem suntem anuntati - la hotel - ca toti cei care au peste 30 de kg vor fi obligati sa manance cu un singur betigas . Receptionera ne spune ca nu are camere libere . Asteapta un grup din Romania...noi suntem ?...pai ce ?...romanii merg in doua picioare , au haine pe ei si vorbesc cu gura ?...Ne anunta ca masa este tip bufet si o gasim in fiecare camera pe bufet...Din pacate nu au mai avut paturi sa puna sub cearceafurile intinse pe jos...Avem apa non stop pentru ca doar ce s-a fisurat o teava , avem si aer conditionat...conditionat de plata a 5 euro pe zi...
...Va urma...sau mai bine , nu...NU ?...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu