sâmbătă, 12 aprilie 2014

Principiu

...Ieri , un prieten avea ochii in lacrimi...Era devastat...Bunicul lui murise...Bine , era de asteptat , medicii ii dadusera acum zece ani doar o luna de trait . Si iata ca venise sorocul . A fumat si a baut in draci o viata intreaga si nu a avut nici pe naiba...pana l-a luat . Prietenul meu nu mai stia in ce parte sa o ia...era ratacit...ramasese , acum , doar cu doi prieteni pe facebook (el si bunica , o femeie batrana cu batic) . Prietenul asta arata ca un idiot si vorbeste ca un idiot . Dar , daca il intalnesti , sa nu te lasi pacalit de aparente...el este intr-adevar un idiot . Cred ca o sa renunt la aceasta amicitie . Ce incredere sa mai am in el daca accepta prieteni ca mine ?...
...De fapt nici in sotia mea nu mai am incredere...Casnicia este arta de a cauta probleme...Sunt un barbat de succes...In spatele fiecarui barbat de succes se afla o femeie . Iar in spatele acestei femei se afla sotia barbatului...eu am vazut-o prea tarziu...stai , stai , nu mai da...in ce ai incredere mai mare , in mine sau in ceea ce vezi ?...cum adica ce caut cu aceasta femeie ?...pentru ca in fiecare clipa a zilei imi aminteste de tine (de fapt ea imi aminteste mai mult de tine decat imi amintesti tu de tine)...nu , nu-mi pasa de viitorul nostru...ce a facut viitorul nostru pentru mine pana acum ?...nimic...m-am nascut la o varsta foarte frageda si pe viitor l-a durut in c.. de asta .
...Cred ca atunci cand se ajunge la divort , principala si singura cauza este aceea ca te-ai casatorit...Acesta este principiul meu la care nu renunt niciodata...Daca nu va place , insa , am si altele...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu