marți, 22 aprilie 2014

Prostioare

...De cele mai multe pierdem din vedere placerile simple ale vietii...Atunci cand cineva te enerveaza aminteste-ti ca 42 de muschi sunt pusi in actiune pentru a te incrunta...42...nu este mai simplu sa folosesti decat 4 muschi ?...4...atat este nevoie ca sa-ti intinzi bratul si sa-i futi o palma peste cap...
...Statisticile privind sanatatea ne arata ca unul din fiecare patru romani sufera de o forma de boala mintala...Acum ganditi-va la cele mai bune si apropiate trei persoane...Sunt in regula ?...Atunci e vorba despre tine...
...Noaptea trecuta stateam linistit , intins pe spate si ma uitam la stele...Si atunci m-am intrebat...Unde naiba e tavanul meu ?!?!...
...I-am marturisit psihiatrului meu ceea ce simt si anume ca toata lumea ma uraste...M-a linistit spunandu-mi ca este ridicol...Inca nu m-a intalnit toata lumea...
...Ma uit la stele si te vad pe tine...Ma uit la luna si te vad pe tine...Privesc copacii si florile si te vad pe tine...Totusi , esti buna sa te dai la o parte ?...Nu mai vad nimic din cauza ta...
...Daca intr-o zi oarecare , in timp ce mergi , vezi ca totul dar absolut totul iti iese in cale , ai grija , inseamna ca circuli pe banda gresita...
...Bunica mea a murit in somn...in pace...linistita...nu tipa ca toti pasagerii din masina ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu