marți, 22 aprilie 2014

Testul

...Inainte de a ma casatori am fost prieten cu sotia mea un an de zile...Familia mea o placea , prietenii ma incurajau...Sora ei mai mica purta numai fuste mini si bluze taiate sub sani . De cate ori trecea pe langa mine scapa cate ceva pe jos (deliberat pentru a-mi arata ca poarta in fiecare zi o alta si alta lenjerie)...Intr-o zi m-a sunat si mi-a cerut sa vin pentru a verifica invitatiile de nunta (sotia mea nu era acolo)...Era singura cand am ajuns . Mi-a soptit ce sentimente nutreste si ca a vrut sa faca dragoste cu mine din prima clipa in care m-a vazut...Eram intr-o totala stare de soc fara sa pot scoate un cuvant...Imi zice ca ma asteapta sus in dormitor...Am inghetat privind-o cum urca pe scari aruncandu-si din mers chilotii spre mine...Am stat ragaz de o clipa apoi m-am intors si m-am dus direct la usa de la intrare . Am deschis-o brusc si am luat-o la fuga spre masina fara sa ma uit in urma...Atunci i-am vazut...Viitorii socri stateau acolo in picioare ''suntem foarte fericiti ca ai trecut micul nostru test...nu puteam gasi un sot mai bun pentru fiica noastra...bine ai venit in familie'' si cu lacrimi in ochi m-au imbratisat .
...Morala ?...Daca vreti ca totul sa se termine cu bine , niciodata sa nu aveti prezervative la voi...Pastrati-le , in siguranta , la masina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu