vineri, 17 ianuarie 2014

Pentru voi , prieteni

...Toata lumea are prieteni...si prietenii au prieteni...chiar si dusmanii au prieteni...daca prietenii prietenilor s-ar imprieteni cu prietenii dusmanilor atunci vom fi-cu totii-prieteni...dar daca dusmanii prietenilor s-ar imprieteni cu dusmanii dusmanilor atunci vom fi-cu totii-dusmani...???...
...Acest blog este deschis tuturor...prieteni , dusmani...30 de zile...oricine poate sa scrie ce vrea , cui vrea , cand vrea , despre ce vrea , despre cine vrea...veseli , tristi , bancuri , vanzari , cumparari , anunturi...este un blog al tuturor...30 de zile...ce vom fi apoi ...prieteni?...dusmani?...

   O sa incerc , timid , sa sparg gheata...M-ar bucura , sa va prindeti in joc...

                            ...PENTRU VOI , PRIETENI...
Iată... am acceptat... voi fi tot ce vreți...
Iată... îmi vând sufletul diavolului meu... și voi rămâne doar un punct negru...
Un punct negru... după acest joc în care mă frâng... mă frâng încet...
Credeam că fiarele se sperie de acest foc ce-mi calcă pe urme...
Dar acum port totul așa cum mi-am croit... după mine nu se va mai numi nimic...
Greșelile, iată, am încetat să le număr... nu am cui să mă mai întorc acasă...
Cât timp scriu... atât și exist...
Prieteni foști.... prieteni viitori...

2 comentarii:

  1. As propune sa ne amintim ceva haios din timpul liceului

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte,foarte captivant...astept continuarea ...o idee de blog foarte interesanta.....BAFTA

    RăspundețiȘtergere