marți, 21 ianuarie 2014

Prostituata


...O să vă spun totul așa cum a fost... bine , nu chiar tot... și nu în cuvinte... imaginația voastră o să vă ajute și o să mă ajute...
...Stăteam adesea în întuneric , fără vlagă , întins pe spate... eram gol și mă simțeam părăsit de Ea... Și atunci când nu mai aveam speranță o simțeam... simțeam alintarea Ei... mă dezmierda  și mă răsfăța... Nebun eram și într-o clipă eram la cer... apoi , repede , se cuibarea în vreun ungher numai de Ea știut...
...Zile , nopți , ore , ani... Era perfectă... Doream s-o părăsesc câteodată... Niciodată nu m-a întrebat de ce...Tot eu eram cel care nu am știut niciodată ce vreau de la Ea... niciodată nu mi-a spus NU... Când nu am obținut ceva de la Ea , orice , a fost din cauza ezitărilor mele... Ea mi se oferea mai mult decât puteam să cuprind cu mintea și cu simțirile... Nu mi-a refuzat niciodată nimic... Nu ar fi refuzat niciodată nimic...
...Nu am știut s-o iubesc... nu am crezut în Ea... deși a fost singura mea fericire...singurul meu DAR
...Asta a fost Ea... Iar eu , ca și mulți dintre voi , am nesocotit-o...
...V-ati dat seama ca vorbesc despre viata in sine...viata mea...Ea...pe care nu am pretuit-o  și , în clipele de rătăcire , deși Ea nu merita , am spus... E O CURVĂ... VIAȚA E O CURVĂ...
...Târziu am înțeles că , toti anii mei , nu viata mea a fost o curva...prostituata am fost de fapt eu... am fost o curvă... O CURVĂ A VIEȚII...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu