duminică, 26 ianuarie 2014

Nascut pierzator

...A fi om inseamna sa pierzi...
Nu sunt de acord...a fi prost inseamna sa pierzi si a pierde inseamna sa fii prost...si eu sunt...doua zile am fost plecat la un campionat de backgammon (table - cum le spunem noi)...premii mari - de ordinul sutelor de milioane (vechi)...sistem eliminatoriu...inutil sa va spun ca , dupa 12 partide am fost eliminat...
...dupa ce am strans toti banii din casa si m-am imprumutat la un prieten - pentru a plati taxa de inscriere - am fost eliminat...atat am fost de prost...si nu ma refer aici la jocul in sine ci la faptul ca am crezut ca pot avea noroc...eu...
...cata disperare poate avea un om ?...cum poate sa creada ca poate infrange saracia ?...si totusi , ce ar trebui sa faca ?...sa se lase doborat?...sa munceasca din greu , pana la epuizare?...sa gandeasca pozitiv?...sa faca terapia cu ingeri?...sa intre in Akasha?...sa joace ultimii bani ai familiei la jocuri de noroc?...sa urmeze pildele lui Isus?...sa-si insuseasca ideile lui Osho sau Eckhart Tolle?...sa minta?...sa insele?...sa iubeasca si sa daruiasca neconditionat?...apoi sa munceasca iar , din greu , pana la epuizare?...
...si , daca cineva  incearca toate cele de mai sus (dar absolut toate) dar nu se schimba nimic?...
Tu ce crezi , prietene?...
poate ca , totusi...A fi om inseamna sa pierzi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu