marți, 28 ianuarie 2014

Curba lui Mobius

 Desi extrem de putini prieteni imi dau calificative la fiecare postare in parte , foarte multi imi trimit mesaje cu idei si comentarii de tot felul...Asta fac acum , lupt sa infrang aceasta inertie...repet , trebuie sa devina un blog al vostru , al tuturor...sunt sigur ca fiecare are macar o chestie de spus...una mica...(asa cum am eu...bine , sotia a observat prima si se amuza teribil de chestia mea mica)...
..."Ce parere ai de zapada asta?...iti arde de bloguri?...nu ai altceva mai bun de facut?"...ma intreaba , de pilda , un prieten...
 Sincer , nu m-am gandit pana acum ce parere sa am de "zapada asta"...Ma simt si vinovat...Aud ca "zapada asta" naste tragedii peste tot...Dar tragedii covarsitoare...
  Un sofer blocat pe autostrada are lacrimi in ochi "...stiti cat consuma jeep-ul asta?...de cand sunt aici am consumat 50 de litri si nu mai am in buzunar decat vreo 12 milioane , cui pasa de mine?..."
  Un batranel aproape isi da ultima suflare , gata-gata sa moara de inima...nu de frig...dupa ce si-a curatat masina , a deszapezit in jurul ei si a plecat...altcineva a venit si a parcat in locul lui...
  Un sat intreg este acoperit de zapada...locuitorii sunt izolati...sa vina televiziunea , sa vina armata...sunt neputinciosi...pai ce , mai suntem in anii optzeci sa dea singuri la lopata?...
  Un avion cade...o tanara moare...toata familia este distrusa...cu ultimele puteri , insa , nu lasa haotic si la intamplare aparitiile la Antene , Protvuri si Realitati...mai intai tata apoi sora apoi mama apoi prietenul...va imaginati cat sunt de patrunsi?...ba , esti nebun?...fata a murit si tu te duci la Simona Gherghe in emisiune?...apoi te duci repede sa te schimbi in alte haine ca sa dai bine seara la Capatos?...
  Un reporter cu caciula trasa pe ochi , infipt in nameti , batut de viscol , tipa la noi sa fugim , sa nu ne ajunga din urma urgia alba...vorba lui Bobo (un alt prieten de-al meu) ce-ai gresit , ma sarmanule , te-ai basit in sedinta cu Voiculescu?...
...Dupa toate aceste drame , cu toate acestea , nu stiu ce parere sa am despre "zapada asta"...ma simt ca intr-o Curba a lui Mobius (din orice punct as pleca , oricat as merge , ma intorc in punctul de unde am plecat)...
...Dupa toate aceste "drame" , cu toate acestea , ma uit pe fereastra si vad un grup de copii cu sania...rad , se tavalesc , sunt uzi , obrajii imbujorati , puri si curati , zglobii...sunt aici , sub ochii nostri...Pret de o secunda ma vad pe mine acum zeci de ani...Da , prietene , acum stiu ce parere sa am de "zapada asta"...
...Si afara este atat de frig incat un caine , care incearca sa dea coltul , se rupe in doua...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu