sâmbătă, 18 ianuarie 2014

 "As propune sa ne amintim ceva haios din timpul liceului"
  Este un prim comentariu pe care l-am primit la una din postari...Vine din partea unui anonim dar eu il voi numi prietenul meu zero (nu ca valoare...ca reper...si-a dat seama ce chemare la joaca va fac )
  Sunt curios ce a insemnat , pentru fiecare , haios...
...Singura chestie haioasa pe care mi-o amintesc  , din timpul liceului , este imaginea mea...si imaginatia...ma indragosteam de cinci ori pe saptamana...nimeni nu avea scapare...de la blonda de la B pana la profa de mate....aveam niste fantezii si cu unul care se transferase de la liceul militar...imi placea directorul dur si intransigent...apoi eu si cu toti...fireste ca fiecare dimineata ma gasea transpirat , plangand cu capul sub cada...
...Imi amintesc uniforma , sapca si nelipsitii pantofi ciocati....cu trei numere mai mari si un pachet de vata bagati in ei...Declaratie de dragoste , Liceenii...Ruperea in figuri la discoteca...
...Dar voi ?...voi ?...hai sa comentam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu