marți, 21 ianuarie 2014

"foarte,foarte captivant...astept continuarea ...o idee de blog foarte interesanta.....BAFTA"
este al doilea comentariu primit...tot de la un anonim.....adica tot de la un prieten....daca pe primul l-am numit prietenul zero , de acum incolo toti sunt prietenii mei.....si prietenii nu primesc numere sau ierarhii...
...oricum , multumesc mult....vreau , insa , sa transform acest blog , usor , usor , intr-un loc al tuturor....fiecare sa intre si sa scrie ce vrea , sa comenteze ce vrea , etc...
...e greu...viata este din ce in ce mai rea si mai curva (chiar , poate o sa scriu ceva despre asta)...poate , tocmai de aceea avem nevoie de cat mai multe supape...blogul acesta se vrea una dintre ele...
...eu am rabdare....pentru ca , am incredere in voi , in PRIETENI...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu