duminică, 9 februarie 2014

Dulcegaria Botezatu

    Imi place Catalin Botezatu de mor...e singurul barbat cu care mi-as insela sotia...George Michael e singura femeie...Catalin e marfa...are stil , are sarm , are eleganta , are farmec...un singur lucru lipseste...nu se numeste Oscar de la Renta , Michael Kors , Marc Jacobs , nici macar Zac Posen sau Michael Bastian...si cred ca diferenta nu este numai in pasaport .
    Iti dai seama ce viata a avut Catalin Botezatu ?...un mucea si cacacea , ca mine , nu poate nici macar sa intinga cu paine in ce-a avut el...sa cionflai si eu putin si sa sug nitel gustul...
    Esti nebun ?...la varsta la care eu mi-o tineam strans intre picioare si ma uitam in oglinda ca sa-mi imaginez cum arata o fata , Catalin se rasfata la casa de moda Venus cu Zina si-ale ei zane cu nume blonde sau rapandule cu mutre de golanca (oare-or fi tot blonde si la fofoloanca?) - scuzati , mi-a scapat...
    Femei exotice , maritate sau nu , locuri exotice , maritate sau nu , croaziere , maritate sau nu , bamboouri , maritate sau nu , burlacite , maritate sau nu , nextitopimodeli , maritate sau nu...toate acestea trebuiau sa poarte un nume....Catalin Botezatu , maritat sau nu .
    Ei , si Catalin asta e trist....devastat , deprimat si neinteles.....si trebuie cam din noua in noua luni sa apara cu sprancenele arcuite si sa ne admonesteze sa-l lasam in pace...isi asuma trecutul , a iubit toate femeile din viata lui (vreo doi samani si doua zebre intr-un safari) , este un nume in moda romaneasca , are proiectele la care lucreaza , are probleme cu inima , este singur si nimeni nu-si poate inchipui cat de greu este...
    Pozitia studiata , tonul usor grav dar totusi stins de atata amaraciune....pe mine m-a convins...mangaiam ecranul televizorului in timp ce-mi stergeam o lacrima din coltul ochiului cu o pereche de chiloti pe care am scris cu markerul CB...asta sunt eu...Cacat Bolnav...de fapt cu totii suntem de cacat....cu totii suntem niste CB-isti...nu stim sa ne recunoastem valorile...
    ...Elie Saab , Colleen Atwood , Alexander McQueen , Manolo Blahnik...niste bulangii plini de noroc...dar atat....
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu