miercuri, 12 februarie 2014

In my secret life (1)

  Niciodata nu am fost un luptator...am si reflexe proaste...odata m-a lovit o masina impinsa de doi tipi (avea pana de cauciuc la ambele roti din fata)...daca va intrebati nu am fost in armata...adica am fost dar in plutonul canin . Povestea e ciudata...cand eram tanar am vrut un caine dar costa prea mult...intamplarea a facut ca in cartier sa se deschida un magazin de animale defecte . Puteai sa-ti cumperi de aici animale deteriorate-cu mare discount . O pisica indoita , o camila dreapta , un caine balbait . Ei si parintii mei nu au avut bani nici macar pentru acest caine asa ca mi-au luat o furnica . Copil prostut (bine , dar am fost si bolnav) am fost convins ca este caine...Intr-o zi , in timp ce o antrenam in fata scolii a oprit o masina neagra si doi tipi m-au intrebat daca nu vreau sa merg cu ei intr-un loc plin de zane si spiridusi...Asa am fost rapit chiar in ziua in care tatal meu a fost concediat dupa patruzeci de ani . L-au inlocuit cu un gadget mic dar foarte mare din moment ce facea treaba la jumatate din fabrica (mai tarziu mama a fugit in lume cu gadgetul asta - deja alta poveste)...Asa ca pana sa citeasca jumatate din scrisoarea de rascumparare tata a adormit spre disperarea mamei care , dimineata , a facut o criza...cum ?....au trecut atatea ore degeaba , avem o camera libera si noi inca nu am inchiriat deja ?...
  Rapitorii doreau a suta de mii de dolari ingropati la marginea orasului...Exclus....Exclus....Exclus...a zis tata...am hernie asa ca nu ma apuc eu de sapat...brusc , parintii mei si-au amintit ca agonisisera cate ceva dar erau niste bani limitati...asa ca aveau acum de ales...sa plece intr-o vacanta in Dubai sau sa divorteze...au ales sa cheltuiasca banii judicios asa ca au divortat (vacanta ar fi durat doar doua saptamani pe cand divortul o viata intreaga)...lasand politistii sa negocieze cu rapitorii..."ce doriti?"..."o suta de mii de dolari , o masina si sa ne pastram armele"..."nu avem bani"...."atunci o masina si sa ne pastram armele"..."nu se poate cu arme"....."atunci o masina"...."bine , pastrati copilul"...

Un comentariu: