duminică, 2 februarie 2014

Tristeti (baietii stiu de ce)

...Ce-as face daca mi-ai trece pragul din nou...ca un diavol , noaptea...
Intr-una din noptile ireale in care sunt beat , vag si stupid...
...Recent am deschis larg fereastra si camera a fost inundata de o muzica noua si miros de rodii coapte
...Spune-mi ca m-ai urat , spune-mi ca m-ai blestemat...
Dar tu nici macar nu intrebi CUM MA MAI SIMT
...M-ai mintit iubito , m-ai mintit bob de aur , m-ai mintit vrajitoareo
M-ai mintit cu limba ta cea dulce...curva sfanta
...Au existat un milion de feluri prin care sa te parasesc...
 dar nu exista nici macar unul prin care sa te uit...
...Ca intr-o poveste trista vorbesc despre tine...
dar tu esti , de acum , de partea intunecata a lumii...

Un comentariu:

  1. Sunt la birou, in pauza si citesc,imi place ce scrieti.Aveti umor si multa profunzime,mai rar in timpurile astea.SUCCES

    RăspundețiȘtergere