duminică, 2 februarie 2014

Noaptea mortului viu

...Sunt un om batran...abia mi-o mai duc . Eu care luptam descult cu Napoleon in Campania din Rusia , eu care faceam Kilimanjaro in noua minute (dus-intors) , eu care cantam intr-una (si oricui) mi-e dor...acum am trecut pe langa cooler-ul de la laptop si am racit . Ce spun ?...am racit ?...Am deslantuit iadul . Draci , nichiperci si belzebuti , topaiau pe gatul meu (fireste pe un remix Antonia-asta alta impielitata)...Am mancat bine...Mi-am facut un snitel de nurofen pe pat de aspirina cu reductie de oscilococcinum . Am asezonat totul cu o salata de rinofug si la dish-ul astfel obtinut am adaugat un desert pe baza de humex poshat...degeaba.....sa-mi bag beeeeeep in master sefii lor....si in casnica aia sexy , asa , fara nici o legatura...
...Am mancat toata recolta de ceapa si usturoi din Dabuleni...Nimic...Mama , decat ma faceai , mai bine un pom sadeai...Ziua mai era cum era - dar cand se lasa seara , pe la chindie , vine apocalipsa...Tuica , vin , vodca , spirt , after-shave-ul din baie...zilnic iau tratamentul asta si , foarte strict , in aceasta ordine...Aspirina saracului ?...Mi-am cautat-o o jumatate de ora si abia , abia , am gasit-o...si aia , o amarata de aspirina tamponata...nevasta-mea nu s-a imbolnavit , or fi inventat astia vreo aspirina neagra ca prea a venit fericita dupa vreo doua zile...
...Febra , nas infundat...nevasta-mea l-a chemat si pe mr muscolo cu care a stat o jumatate de zi in camera cealalta...si asta tot negru....prea pesimista si sotia mea...chiar pe toate le vede negre?...
...Am visat numai balauri...Elena Udrea era calare pe mine , transpirasem tot incercand sa-i explic ca aia nu e gaura de la urna , unde incerca ea sa-mi bage ministerul dezvoltarii...Apoi , se facea ca eram la cinema , la un film cu Vlad Tepes interpretat de Simona Gherghe (asta nu e lesbiana ?...ce cauta intr-un film in care se trage in teapa) si cand am iesit strazile erau pustii . Mi-am dat seama ca filmul modificase toata istoria noastra seculara . Mergeam , tremurand...Antenele invinsesera...Nu mai era tipenie de om in toata lumea....Doar ei...Si eu , singur , impotriva lor...a echipei Intact Media...Eu , un biet om batran...un mort viu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu