duminică, 23 februarie 2014

Raiul

...As vrea sa mor cand inca sunt in viata...
  Cum se face ca toti cei din jurul meu rezolva extraordinar de usor problemele cele mai complicate in timp ce eu sfarsesc inecat intr-un pahar cu apa ?...Cu toate acestea sunt un munte de bunatate...Toti cei din jurul meu presupun ca voi merge direct in Rai...Dar stiti ceva ?...Daca ceva nu merge bine acolo , la receptia Raiului ?...daca receptionerul a uitat sa-mi faca rezervarea ?...daca nu functioneaza cardul ?...si ma trezesc azvarlit in Iad ?...Nu imi este frica...sunt sigur ca in maxim doua saptamani toti oamenii de acolo ma vor privi zambind in ochi , ma vor imbratisa si imi vor impartasi sentimentele...
  De aceea mi-am propus sa traiesc viata cu atata dragoste in inima , astfel incat , daca din greseala voi fi trimis in Iad , in maxim doua saptamani Diavolul sa ma aduca in Rai
...As vrea sa mor cand inca sunt in viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu